Vi har fortsatt de mest fornøyde forsikringskundene!

SpareBank 1 Skadeforsikring har flere år på rad toppet ulike undersøkelser om kundetilfredshet. Nå blir SpareBank 1 Skadeforsikring igjen best i forsikringsklassen med høyest score noensinne – og kommer på 11. plass av samtlige bedrifter uansett bransje i Norsk Kundebarometer 2011

Vi tror at mye av suksessen skyldes vårt servicekonsept ”Forsikring i bank” og fokus på å være best i klassen på skadeoppgjør.

Fokus ligger på langsiktige kundeforhold, der vi legger vekt på kundenes forsikringsbehov, god rådgivning og forutsigbare priser. At kundene våre faktisk blir enda mer fornøyde med oss etter en skade, viser at vi har lykkes. Det får vi til fordi rådgiverne våre sørger for at kundene har riktige forsikringer som er tilpasset deres behov. Dermed er kundene godt skodd hvis uhellet først skulle skje.

SpareBank 1 Skadeforsikring har det siste året satt i gang et omfattende opplæringsprogram for alle våre kunderådgivere for å sikre høyt kompetanse- og servicenivå slik at kundeopplevelsen blir best mulig.

I SpareBank 1 SMN har vi fullført denne prosessen, og alle våre rådgivere autorisert innenfor skadeforsikring.

Vi gjør oppmerksom på at innlegg på denne bloggen ikke erstatter personlig rådgivning.