EiendomsMegler 1 Midt-Norge igjen kåret til Norges beste arbeidsplass

Det internasjonale analyse- og rådgivningselskapet Great Place to Work har kåret EiendomsMegler 1 Midt-Norge til Norges beste arbeidsplass for andre året på rad.

Meglerforetaket med kontorer i Møre og Romsdal, og Trøndelag klatret helt til topps i konkurranse med 191 norske virksomheter med nesten 30.000 medarbeidere fra en rekke ulike bransjer.

- Kontinuerlig forbedring skaper bedre tjenester for kundene, større lønnsomhet og bedre prestasjoner blant våre ansatte, sier en stolt HR-direktør Lucie Katrine Sunde-Eidem.

– Å delta i en konkurranse om å bli Norges beste arbeidsplass og ende opp med å bli enda bedre enn året før krever utrolig mye av oss. Vi  har  jobbet knallhardt for å forbedre de små detaljene som skal gjøre oss enda mer attraktive, enda mer produktive, og enda mer konkurransedyktige», sier administrerende direktør Kjetil Reinsberg i EiendomsMegler 1 Midt-Norge.

Les mer om hvordan EiendomsMegler 1 Midt-Norge jobber med medarbeiderdrevet innovasjon her.

- Great Place to Work er et verktøy som hjelper oss å utvikle gode arbeidsmiljø. Arbeidsglede kombinert med Great Place to Work er viktig, både fordi glede i seg selv har en verdi, men også fordi det er en klar sammenheng mellom resultater, måloppnåelse og opplevd arbeidsglede, sier HR-direktør Sunde-Eidem.

– Nøkkelen til gode kundeopplevelser er engasjerte og tilfredse medarbeidere, sier adm.dir. Kjetil Reinsberg.trond-mona-jørgen-ida-thomas

- EiendomsMegler 1 Midt-Norge har bevist at det er fullt mulig å bygge en robust og attraktiv arbeidsplass innenfor en salgsintensiv bransje. Dette har de gjort gjennom strukturert og langsiktig arbeid med fokus på den enkelte medarbeider og tillitsbasert lederskap, sier administrerende direktør Jannik Krohn Falck i Great Place to Work Norge.

I 2016 ble EiendomsMegler 1 Midt-Norge kåret til Årets Leanvirksomhet 2016 i regi av Lean Forum Norge i tøff konkurranse med Shell og Hydro. Meglerselskapet tok i bruk Lean som verktøy for kontinuerlig forbedring i 2009 og har frigjort tid til å hente inn flere oppdrag og bruke mer av tiden sin sammen med kundene sine, noe som igjen har ført til bedre kundeopplevelser.

Vi gjør oppmerksom på at innlegg på denne bloggen ikke erstatter personlig rådgivning.